söndag 12 februari 2017

Vårens datum!

Hej, hej alla fantastiska grannar. Vi börjar med lite datum för våren...
Städdag 22/4 10:00
Årsmöte 12/5 18:30
SUNDVEDADAGEN 10/6

Alltså ni måste förlåta mig att det skrivs så lite här. Jag kan inte annat än att be om ursäkt. Men som jag tidigare sagt så önskar jag något att skriva om... Ge mig idéer eller motivation (mattias78@home.se). Men ger mig det gör jag inte...

Tycker vi inte ska vara nöjda med årets vinter. Var är kylan, var är snön? Visst är sommaren härlig men det är på vintern jag trivs bäst. Hoppas tomten kom till er också och att ni proppat magen full med risgrynsgröt. Snart får vi väll släcka alla våra stearinljus här inne och gå ut och tända grillen... Nåja, det är snart höst igen. Hehe.

Vi ses på gatan! / Mattias

Bilderna är från förra årets sundvedadag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar