torsdag 23 april 2015

Vårvinda friska!

Men vad är det jag hör? -Är det en gräsklippare... Vad är det jag känner? -Är det doften av nygrillat? Vad är det jag ser? -Är det irländare som vill asfaltera? Jaa mina damer och herrar nu är våren här på riktigt! Undrar varför jag skrev ett utropstecken där, jag som är en vinter människa fast å andra sidan gillar jag ju att odla och äta egenskördade jordgubbar till frukost så okej då. För eran skull. Det är VÅR!

Lite info från styrelsen följer:
*Årsmöte med efterföljande trevligheter 22Maj. (Kallelsen kommer i eran låda nästa vecka)
*Tack alla ni som hjälpte till på städdagen och tack Therese för den goda pastasalladen. Men varför var vi så få??? Vissa av oss fick slita i flera dagar... Självklart har man annat att göra men inte många meddelade detta. Detta är en problematik vi kommer att diskutera på årsmötet. Det är ju för allas trevnad vi håller lekparker, skogspartier, "sophus", cykelvägar, parker, infarter m.m i ordning.

NYA GRANNAR!!! Vi välkomnar Louise Hedman och Markus Wallsten (269)! Kul att ni valde att flytta hit!

SLOGAN. Var med och kom på en slogan för föreningen. Bästa förslaget får ett pris på årsmötet. Du kan lämna in ditt förslag t.o.m. 20/5 till mattias78@home.se  

Må väl vänner! / Mattias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar